Nyomozófüzeteinkkel bármilyen nektek megfelelő időpontban önállóan tudtok nyomozni, a küldetésekhez minden eszközt és nyomot megkaptok a nyomozófüzettel. Jelenleg az 1-2-3 Gyilkosságok, az Akarattyai, a Kávéházi, a Szentendrei festő és a Szépművészeti küldetések érhetőek el. Élő szereplős nyomozásaink során pedig szabadtéren élhetitek át a szabadulószoba élményt, nyomokat kell keresnetek és rögzítenetek, hogy a végén megoldjátok valamelyik rejtélyünket. Bővebben: "Izgalmas városi nyomozó programok a Budapesti Helyszínelőktől" Rejtélyes gyilkosság történt a budai Várnegyedben. Alighogy a helyszínre értek, és megkezditek a nyomozást, újabb híreket kaptok egy másik gyilkosságról. Még nem tudjátok, mi történt, vajon csak véletlen egybeesés, vagy lehetséges, hogy egy sorozatgyilkos után kell nyomoznotok? A nyomozás során összesen 8 helyszínt jártok be, amelyek mindegyikén fontos nyomokat és részleteket tudtok összegyűjteni. Nyomozófüzetünkkel bármilyen Bővebben: "ÚJ KÜLDETÉS – 1-2-3 Gyilkosságok Nyomozófüzet" Ne felejtsétek elküldeni nekünk a megoldott nyomozófüzetek utolsó oldalát!
Az értékelőknek mind igazuk van, a játék több szempontból is kiemelkedő lett. A sztori A szoftver egy bűnözőkkel teli városba, Falcon Citybe kalauzolja a játékost, pontosabban Kurt Trackert, a kliséket nagyon utáló, rezignált hangú rendőrnyulat. Feladatunk a különféle nyomok felkutatása, majd azok – jó detektív módjára – megoldatlan ügyekhez kapcsolása. De akkor is jól szórakozhatunk, ha a történetnek helyet adó sikátorokban, és az őrsön csak úgy kattintgatni kezdünk. Tracker ugyanis minden, a pályán felbukkanó elemekre sajátos módon reagál, a szövegek pedig kellően viccesek, szatirikusak – egy részen például a műanyagszemétben úszó társadalomról hallhatunk kritikát. © Likely Games A rendőrségi állomány többi tagja is elég érdekes: ezeket Trackerhez hasonlóan szintén állatok testesítik meg, és természetesen mindegyiknek más személyisége van – detektívünknek pedig mindről markáns véleménye van, amit a célszemély füle hallatára sem szégyell megosztani. Az egyes karakterekkel való párbeszéd során nekünk kell kiválasztani, hogy mit kérdezzünk, vagy azt, hogyan szólítsuk meg a másikat.